Happy Bday Marilyn Monroe

Vozeći se GSP-om do železničke stanice, visila sam nekom čoveku nad glavom. Dobro, više nad novinama koje je čitao nego nad glavom. Vozač autobusa nas je zanosio tako da nisam pročitala sve glavne naslove, ali mi je jedan privukao pažnju. Danas je (još par sati) 85 godina od rođenja, po meni najseksipilnije ženske osobe ikada, Merilin Monro (engl. Marilyn Monroe). Oduševila sam se što je neko to prvi objavio (neke legende nikada ne umiru) i na taj način obeležio godišnjicu njenog rođenja.





Poza koja i danas nosi samo njeno ime, kopirana previše puta...

Posle dugog putovanja po našem lepom gradu i gušenja u "lepo provetrenim i osveženim" prostorijama jednog državnog fakulteta, došla sam slomljena duhom kući ali sa jakom namerom da i ja dam svoj doprinos neprikosnovenoj lepotici. Tražila sam i tražila odgovarajuće slike koje bih umetnula u svoj post a naišla sam na jedan savršen tekst o njoj i celom njenom kratkom životu koji ću ubaciti kao link ovde
Glamur


Prelepa i ne-mršava...

Lik i harizme kojom opija čak i sa slika...

0 Comments