Od kutije do lokomotive



Danas želim da vam pričam o jednom zanimljivom hobiju – MAKETARSTVU.

Uslovi za sklapanje maketa: strpljivost, vid, slobodno vreme (doba dana nije određeno), prostor za odlaganje sklopljenih i raspoložive finansije.

UPOZORENJE 1: Vrlo je zarazno. Kada sklopite jednu, ne dozvolite sebi da odmah odete na internet (ili obližnju prodavnicu) i kupite sledeću!
Razlog je vrlo jednostavan: Nećete imati gde da ih sve izložite!

Počela sam da se time bavim kada još nisam znala ni četkicu da držim u ruci pa mi je tata, koji je bio glavni inicijator, davao čačkalicama da bojim neke ljudiće. Ah, upravo ih gledam, svi do jednog su umazani bojama. Iz sadašnje perspektive mogu da vam kažem da to nije bila pametna odluka jer čačkalice upijaju mnogo boje. Ne sećam se zašto, ni kada, smo prestali da se bavimo maketarstvom, ali nam poslednja – nedovršena – maketa jedrilice stoji na vidnom mestu zaštićena staklom. Čeka bolje dane...

2011. godine, na peti april vratila sam se starom hobiju sasvim slučajno. Vrlo draga i bliska osoba mi je poklonila za rođendan maketu voza. 
Evo kako je teklo sklapanje ITALERI Lokomotive BR 41...



Kutija, uputstvo i početak

Na delu

Prvi sklopljeni deo makete

Iz drugog uglova

Zumiran detalj

Lepljenje

Odmara dok ja radim drugi deo

Sklopljen i ofarban

Malo poziranja

Fotografisanje detalja

Dekali (ili sličice) su dodate

 
Pogled na zadnji deo
 
UPOZORENJE 2: Slaganje maketa je jedan vid psihičkog odmora. Upozoravam vas da ako zavolite ovaj hobi možete se i previše opustiti! 
Da li to valja? Ne znam. Kako ne znam? Ne verujem u prekomerno opuštanje, samo u prekomerni stres.

0 Comments