Orao u Beogradskoj


Lokacija: Beogradska ulica, restoran – picerija „Orao“
Preporuka: Srpska klasik pica
Sastojci: Kečap, sir, šunka, pečenica, kobasica, kajmak, feferoni, slatka paprika, bosiljak. Izgled bih rekla kao na slici, ali nismo izdržali da je nenačnemo i upropastimo originalni...


Sa dragom osobom sam pre neki dan posetila piceriju „Orao“ u Beogradskoj ulici, sa namerom da još jednom probam srpsku klasik picu pre nego što započnem priču o njoj.

Kada smo ušli na glavna vrata ugledali smo našeg omiljenog konobara Marjana (nadam se da sam tačno zapamtila ime). Pozdravio nas je ugodnim „Dobar dan“. Kada smo se smestili i raskomotili, doneo je jelovnike i upitao nas da li želimo da naručimo neko piće dok pogledamo ponudu. Naručili smo naše standardno, bez limuna sa dosta leda (izgleda da ova kombinacija nikako ne paše drugim konobarima). Dok smo se premišljali za narudžbinu hrane, doneo je, poslužio nas i udaljio se dok smo većali. Moj saučesnik u testiranju, ispitivanju, probanju hrane kao i otkrivanju restorana, pozvao ga je i naručio.
Usluga je bila vrhunska. Nije bilo nabijanja poslužavnika u grlo gosta, niti mudrovanja (posle serviranja svega rekao je „izvolite“ i „uživajte u hrani“) tj. ćutanja, niti namrštenog lica. Ne. Bio je vrlo profesionalan i prijatan.


U ovom konkretno restoranu na ovoj lokaciji u jelovniku piše da ta pica sadrži feferone koje ja ne volim da jedem. Zato ovde uvek naglasimo da ih ne stave. Kada nam porudžbinu donose Marjan ili Rade pica izgleda savršeno. 
Imaju jednu konobaricu, kojoj šta god da kažeš ona će doneti porudžbinu onakvu kakva je u originalu. Donela nam je SA feferonama iako joj je naglašeno da se ne stave. Nasuprot tome, u jelovniku iste picerije ali u 29.Novembra ne stoje feferone ali ih rado stavljaju bez pitanja. Tu služi jedan konobar koji mi je, dok sam gledala šta bih naručila za desert, bukvalno oteo jelovnik iz ruku i odneo ga u nepoznatom pravcu... na to nemam ni komentara, još uvek! Tamo se definitivno ne vraćam.


Umesto o pici, šta god ja rekla ne mogu vas ubediti da je probate sem ako to sami ne poželite, ovu priču sam pretvorila u hvalospev o konobaru Marjanu. Pa neka sam.

Još bih kratko prokomentarisala preostale „Orlove“ u bulevaru Kralja Aleksandra. Prvo onaj kod depoa je definitivno za preporuku. Deluje uredno i prijatno. Nasuprot njemu onaj drugi deluje neprimamljivo, usluga je... nemam baš neki komentar. Pušenje je dozvoljeno iako nemaju adekvatan protok vazduha, kao u ostalim „Orlovima“.


Ko voli nek´ izvoli.


U planu za probanje: Piletina sa kikirikijem.
Ako je neko probao, neka javi kako je prošao. Zainteresovalo me.
Piletina s kikirikijem, Orao kod Depo-a u Bulevaru Kralja Aleksandra

P.S. Probala sam... Sa slike se dosta vidi... Meni se lično baš ne sviđa.

8 Comments

  1. Ja uvek jedem piletinu sa kikirikijem, odlicna je :)

    ReplyDelete
  2. Hvala za odgovor. Jedeš je u "Orlu"?

    ReplyDelete
  3. Probaj pizzu u Amicci restoranu...savrsena je,bas kao i Marjan:)

    ReplyDelete
  4. Ako mislite na onu u Nebojšinoj ulici, probaću, pa pišem kako je bilo. :) Do sada tamo nisam bila.

    ReplyDelete
  5. Nisam pohvatao ulice,nov sam ovde,ali vezano je par restorana i gledaju na Karadjordjev park...tu blizu Hrama :). Najbolje sto sam do sada jeo na temu pizze:)

    ReplyDelete
  6. Da, da, da... Mislimo na isto. Čim probam, pišem o tome. Pošto je i moj blog nov, priče iz restorana/kafića/picerija i ostalog tek će se nizati. Imam dosta reći na tu temu, ali polako... Hvala na preporuci. :)

    ReplyDelete
  7. Cekam da cujem utiske:)))..samo ne znam kako da zapamtim ovo,tek sam upao ovde pre neki dan i nemam pojma sta se kako radi...pri tom ne vidim opciju da pratim...snaci cu se valjda nekako:)

    ReplyDelete
  8. Da, da u Orlu...a cesto je i pravim.
    Dam ti recept ako ti se svidi :)

    ReplyDelete