Vidimo se u Kapkejk kafeu



Iako spada u "lako" štivo, ova knjiga me držala uza sebe ceo dan (koliko mi je trebalo da je pročitam od korice do korice). Svakako za preporuku!

Isi je devojka odrasla u pekari svoga dede. I danas ona sprema svakakve poslastice i ispituje razne kombinacije ukusa i sastojaka. Neke od recepata deli sa nama na vrlo zanimljiv i živopisan način. Radi u firmi na nižoj poziciji i u tajnoj je vezi sa svojim nadređenim. 

Jednog sasvim običnog dana ceo njen svet se ruši kroz jednu rečenicu: „Isi nisi nam više potrebna.“ koju izgovara upravo njen nadređeni, ili dragi, ili nadređeni... 

Nekada kada nam se sva vrata zatvore, potražite prozor u novi svet.

Isi skuplja snagu, hrabrost i kreće u apsolutnu ludost! Otvara svoj prvi i jedini Kapkejk kafe. Od ideje do realizacije nas vuče autorka ove knjige Dženi Kolgan, pokazujući nam da ako se nešto zaista želi i voli nije nemoguće i da se ima. Zanimljiv roman prošaran izvodljivim receptima koji nas ispunjava nekom neobičnom energijom i željom da razmislimo šta bismo mi mogli da uradimo. Sada. Upravo sada. Dok čitamo ovo. Gde smo mi i šta smo mi uradili, dok je ona uspela da se izbori da joj mali kafe zabačen od pogleda prolaznika bude jedini i glavni izvor prihoda? 

Razmislite... Život treba biti lep!!! :)

0 Comments