Srecan vam svima NErodjendan!



Dragi moji verni citaoci, a i vi koji ste upravo svratili da vidite sta se ovde dogadja,

Želim vam svima srećan, srećan, srećan NE-rodjendan!!! Od sveg srca!

Moje želje svima vama su da budete što srećniji jer kada ste srećni, znači da je sve ostalo sredjeno!



Ova pesmica (nadam se da ide u pozadini) me podsetila da trebamo slaviti svaki dan kao da nam je rodjendan, da se trebamo truditi da budemo srećni, da uradimo sve što je u našoj moći kako bismo ispunili ciljeve zadate na početku dana i naravno da trebamo da se trudimo da na kraju dana uzmemo kolač i poželimo želju... 
Zar mislite da se želje ispunjavaju samo na dan rodjendana? Ja ću da probam i na nerodjendan! Ionako ispunjenje svake želje koju zaželimo uglavnom zavisi od nas - direktno ili indirektno. Ako sedimo skrštenih ruku u svoja četiri zida, ni sto svećica, ni sto rodjendana u jednom danu da se poklope ne bi nam pomogli. Plafon pada, limunovi bi mogli da dodju iz raznih uglova ali stvari se ne rešavaju čekanjem, već delanjem.

Zato dragi moji, ŽIVELI vi meni!!!


Život je lep!!!

0 Comments