Prijatno iznenađenje u Prvom sudu



Danas sam bila u Prvom sudu u Ustaničkoj ulici dva puta. Neke overe i tako to. Kada sam drugi put morala da uđem u zgradu, imala sam osećaj da bih radije bila negde drugde nego čekala ceo red opet…

Ali što se mora, mora se. Stanem u red i odmerim dužinu. Slično kao prvi put kada sam završila za 25 minuta. Pogledam na sat: 18.05č. Može. Stižem. Iza mene su došli neki čovek u odelu i žena. Poslovni ljudi vidi se po držanju, garderobi i naravno aktovki. Objasnim im da treba da dobiju papirić od nekoga sa šaltera, uplate u pošti, iza nas, određenu sumu novca i da stanu u red. Poslušaju me i odu. 

U međuvremenu naiđe još ljudi i ista stvar. Kažem im proceduru. Ali jedan od njih, devojka je stala iza mene u red. Dok su ostali se mučili kako da privuku pažnju osobe za šalterom i neprimetno prođu pored gnevnih ljudi koji čekaju u redu (za cedulju sa iznosom ne treba da se čeka red ali kada drugi vide da neko ide preko reda odmah se bune... valjda nam je u mentalitetu da se bunimo, varamo, šunjamo...), onaj poslovni par se vratio i stao iza devojke u red.

Vodili su neki živahan neopterećujući razgovor a ja sam se na kratko isključila od svega i utonula u svoje misli. Po ramenu me neko ćušnuo sasvim lagano i ponudio nešto.
„Ne, hvala.“ Kratko sam odgovorila na ponudu čoveka.
„Uzmi, uzmi...“ dobacila je žena a ja sam tek tada videla da mi čovek nudi malu tobleronu od bele čokolade. Kaže: „Uzmi. Treba uneti malo šećera da ne budemo nervozni dok čekamo.“
Uzela sam i zahvalila se. Rekao je: „Da li neko želi repete? Imam toga još u tašni. Malo je počelo već da se topi od ove vrućine...“ Zahvalila sam se na ponudi i odbila.

Vrhunac njegove darežljivosti, ljubaznosti i džentlmenstva je bio kada smo pojele, ona devojka iza mene koja je sada stajala pored mene i ja, pružio je ruku i rekao da mu damo omot i da će on baciti u smeće!
Nije sve(t) izgubljen-o! Još ima dobrih i normalnih ljudi. 

Ovo je nešto što me je stvarno iznenadilo, prijatno razume se, da sam odmah danas morala da podelim sa vama. 

Život je lep a na nekim ljudima se to i jasno vidi!

0 Comments