Galaktika i mi

Svet je nastao pre nas, svet je postojao pre nas, svet se urušava od kako smo došli mi.
Iako svet doživljavamo kao da je zagarantovano njegovo postojanje dok "ima nas", nesvesno ali i svesno ga uništavamo. Uvek imamo razlog, opravdanje ili izgovor zašto smo nešto uradili protivno zakonima prirode i zašto smo napravili još jedan korak ka uništavanju iste. 
Da li se neko zapitao kako ćemo živeti kada uništimo svu prirodu oko nas? Ima li nama života bez prirode? Da li ste svesni da smo mi samo jedna vrsta živih bića na ovoj planeti? I nismo najjači, ni najbolji, niti smo neuništivi...


Verujem da je dosta vas zaboravilo naše korene i činjenicu da je sve ovo postojalo i bez nas...
U Delta Sitiju je napravljeno nešto fantastično! Ultra centar je napravio stalnu postavku pod nazivom Galaktika i prikazao sve ono što bi bilo lepo da se podsetimo, ili da neke mlade naraštaje naučimo.

Ceo centar je sastavljen iz nekoliko celina. Na ulazu je edukaciono - izložbeni deo. Dalje ide mini bioskop gde se mogu gledati projekcije Ultra programa, uglavnom crtani filmovi. Potom su prodavnice gde se mogu kupiti neka zaista zanimljiva dela, čak i za odrasle koji još nisu pustili svoje unutrašnje dete da ode.
Potom su mašine za igranje, zaista interesantne, a iza toga je fantastično (bukvalno - SF) opremljen kafe deo.
Kada sam prošetala sa meni dragom osobom, videli smo zanimljive "sobe" kao na svemirskom brodu koje su takođe deo kafića. 
Definitivno najlepši deo, za mene, je bila zastakljena terasa. Tu smo i seli da popijemo piće (cene su veoma pristupačne, npr. koka kola limenka - 120din). Toliko je vedro, osvetljeno, jednostavno, da sam se osećala kao da nisam u tržnom centru na Novom Beogradu. Tu sliku na žalost nemam...
Nasuprot tome, najinteresantniji deo je svakako bio centralni šank u obliku svemirskog broda (ima i slika, na samom kraju posta).





























Svakako vredno posete! Ulaz je naravno besplatan, a kako kažu, planiraju da ostanu dugo tu, tako da ne morate žuriti, odvojte jedan ceo dan i prenesite se u drugu dimenziju, svojevoljno.

Uživajte u životu, ali i čuvajte prirodu... 
Ne može ni ona sve sama. :)

0 Comments