Testenine sa 4 vrste mlecnih proizvoda

Pre nekoliko meseci postupci jednog muškarca su me oduševili i tada sam svetu objavila da postoji muškarac koji može da zadovolji ženu bez da joj traži G tačku. Ali o tome ćemo neki drugi put. 

Sada ću vam pričati o prvom jelu koje je spremio za mene. Dobro, to i nije baš cela istina. Spremao je sebi ručak a ja sam se zatekla tu i priključila, ako ćemo skroz iskreno. 

Testenine sa 4 vrste mlečnih proizvoda


Dan pre tog sam bila na jednom mestu gde se spremalo jelo testenine sa 4 vrste sira i nije mi se svideo miris do te mere da to nikad ne bih probala, ako ne moram – a obično ne moram.

Pitao me - šta bih želela da jedem i od kojih sastojaka da sprema. Nisam htela da utičem na njegov plan za ručak pa sam rekla da šta god on odabere meni je okd, što naravno nije istina.
Onda spremam „Testenine sa 4 vrste sira“ – rekao je. Pomislila sam na onaj odvratni miris i nije mi bilo dobro na par sekundi, ali sam ćutala. Verovatno se pitate - zašto? Neko i komentariše – ja bih mu rekla... Ne. Nisam mu rekla jer sam gost u njegovoj kući i ješću njegov ručak koji sprema za sebe. Mene su tako vaspitali.
Pažljivo je odabrao sastojke jer zna koliko sam probirljiva što se jela tiče. Stajala sam na vratima kuhinje i gledala muškarca koji kuva sa zadovoljstvom i lakoćom. Spremio je jelo koje nije smrdelo, čak nije imalo ni neki poseban miris, i servirao u tanjire za njega i mene.
Toliko me oduševilo jelo da sam čak tražila još!
***
Nešto kasnije tražila sam mu recept i tu prepisku stavljam vam na uvid pa ako vam se sviđa jelo na slici slobodno probajte da ga napravite. Lako je i vrlo ukusno!

Testenina sa 4 vrste mlečnih proizvoda

reci mi sta si bese sve stavio sve u ono fantasticno jelo? rendani kackavalj, pavlaka i biber su jedan deo, pa se umuva s kuvanim rezancima pa kada se stavi u tanjir ide parmezan odozgo i feta sa strane. toliko sam ja zapamtila.. jos nesto negde?

Ovako:
Rezance kuvam sa malo soli i maslinovog ulja. Kada se skuvaju, procedim i ostavim u cediljki.
Šerpu vratim na ringlu koja je smanjena ili ugašena i stavim pavlaku i rendani kačkavalj (trapist) uz brzo mešanje da se rastope i sjedine. Možda će ići malo teže ali ne prestajati dok se ne sjedine pavlaka i kačkavalj da budu jedna kompaktna smesa. Onda vratim rezance i promešam. Onda dodam bosiljak i biber, samo što sam sad stavio origano a ne bosiljak, i to je to. Kada se servira, pospe sa parmezan.
Posle može još feta, čeri paradajz, kriške običnog paradajza ili kečap kako ko voli kao prilog...

Prilog - čeri paradajz i feta. Feta je na dodatnom tanjiriću.

0 Comments