Ja sam O.K.

Ovaj post možda neće imati svrhe ali eto ipak ga pišem.
Devetog septembra smo, na poziv autora, sestra i ja krenule na otvaranje izložbe, a prijatno društvo nam se tamo pridružilo.

Naime, radi se o interaktivnoj izložbi slika koja se održavala u Domu Kulture Studentski Grad na Novom Beogradu od 09.09.2014. do 18.09.2014. pod nazivom BO MAK / JA SAM O.K.


  Na otvaranje izložbe su najviše došli dizajneri, ali i prijatelji i porodica, kako to obično biva poslednjih godina sa izložbama i drugim kulturnim događajima.

Bogdan Maksimović
  Ljudi stalno govore kako nemaju para da budu kulutrni i da se kulturno edukuju i uzdižu. Izložbe su besplatne i dostupne. One predstavljaju nečiju srž, intimu, uvid u autorov mozak, srce i dušu. Možda nećemo svaku razumeti, možda se nećemo na svakoj zadržati ali samom posetom obogaćujemo svoj svet i više nego što nam se na prvi pogled čini. Kako?

  Više puta sam pričala da kreativnost čuči u svima nama i da je samo pitanje da li želimo da je iznesemo i pozabavimo se sa njom priznajući sebi da je posedujemo.
Posmatrajući tuđu kreativnost i izražavanje u našem mozgu se nešto dešava, tačnije desna hemisfera se budi i dok pokušavamo proučiti nečiji rad u nama se budi ideja, raspaljuje žar. Možda ga ne osetimo odmah, tu na izložbi, ali ono će tinjati i u pravo vreme se razbuktati, pokrenuti. Možda će vas poseta nekoj izložbi apstraktnih skulptura podstaći da isprobate neki novi recept u kuhinji ili će vas izložba kao što je ova na kojoj sam bila napuniti energijom života i reći ćete sebi JA SAM O.K.! Ja mogu sve.

Uhvaćen momenat.
Slika nije moje vlasništvo, ali na ovoj sam ja u crnoj košulji sa punđom i belim cvetom u kosi

  Neki autori poput Bo Mak (Bogdana Maksimovića) će na slikovit način komunicirati sa vama svojim radovima iza kojih se kriju reči koje na prvi pogled izgledaju sasvim nasumično, ali su jake i bude neku energiju skrivenu unutar svakog posmatrača.
Ispod svake slike se krije po jedna reč. Energija, Meso, Robot, Nebo, Sjaj, Zmaj... Sa nekim rečima ćemo se poistovetiti , neke će nas pokrenuti a za neke ćemo biti ubeđeni da se odnosi na nekog drugog.

Ovu ste izložbu mojom ažurnošći propustili, na žalost. Pogledajte gde se otvara neka nova i idite. Obojite svoj svet tuđim bojama. Jer... Život je lep!

 Dogadjaj je najavljivan i praćen, kako u medijima tako je imao svoj prostor i na facebook-u, odakle sam našla slike koje ovde vidite: 


0 Comments