Čokoladni Honda točak

U susret auto trkama koje se održavaju ovog vikenda pod nazivom
postavljam jedan recept za tortu.

Naime, tortu sam pravila za vlasnika jedne HONDE početkom septembra. Iako je tražio tortu sa malinama, dobio je laganu čokoladnu. Da li možete mene zamisliti da pravim voćnu tortu? Hm... Ne. :)

Da ne pričam mnogo o okolnostima koje su dovele do pravljenja jedne auto torte, nego da je malo predstavim/objasnim. Slavljenik je vlasnik jedinstvene teget -ljubičaste Honde čija boja varira u zavisnosti od više faktora a fotoaparati je uvek drugačije uhvate. Pokušaj imitacije je doveo da se i na ovim slikama drugačije prikaže boja, a malo sam je i ja naštelovala u PS.

Oblik torte je točak. Kuglice su simbolika za gume, a na sebi ima oblik Hondinog loga (nije se uklapalo da bude crven na celu kombinaciju). Šlag krem je naravno obojen u približnu boju automobila, i u ovom slučaju predstavlja felnu. Toliko o izgledu. A sada, da pređemo na klopu... khm.. mislim, recept. :)

Čokoladni Honda točak:

Potrebno:
kora -
5 jaja
5 kašika šećera
1/2 kesice praška za pecivo
5 kašika brašna
fil -
250gr margarina
2 kašike prah šećera
100gr otopljene čokolade za kuvanje
4jaja
200 gr kristal šećera

Priprema:
Sve sastojke za koru staviti u sud za mućenje i mikserom umutiti. Izliti polovinu smese u kalup koji je prethodno postavljen papirom za pečenje. Ako i vi imate kalup poput mog (prikazanog na slici) onda papir za pečenje stavite samo po dnu, nema potrebe da papir savijate i da oblažete zidove pleha.



Staviti u rernu i ispeći. Kada se ispeče jedna kora od pola smese, izbacite je iz pleha i postavite novi papir za pečenje pa ulijte ostatak smese. Tako ćete dobiti dve skoro identične kore. Potom jednu presecite na dve kore, tako da ih ukupno bude tri. Ovo uradite po želji, nije obavezno. Ja sam dobila dosta fila koji nije mogao da stoji samo na dve kore.
Moj savet - Kada ispečete koru i želite da je izbacite iz pleha, odlepite joj papir sa dna i okrenite naopako kao na slici. Ovo nema nikakav značaj, meni je tako bilo logično u momentu.
*****
Dok se peče kora, možete da otopite čokoladu za fil, samo otapate čokoladu ne dirajte margarin, i pripremite ostale sastojke (izmerite sve i poređate na radni deo).
Ovaj recept je preuzet sa kutije piškota, odnosno fil za Kasato tortu. U početnom trenutku sam imala inspiraciju da ga uradim po svome, i to se završilo tako što mi je fil bio jestiv na kašičicu - čitaj: tečan.

Naravno, pojeli smo ga. Pravila sam drugi i strogo se ovaj put držala originalnog uputstva.
Da ne biste kupovali piškote radi recepta - evo pišem, pišem...

250gr margarina penasto umutiti sa 2 kašike prah šećera, zatim dodati 100gr otopljene čokolade i 4 žumanca. Ulupati 4 belanca sa 200gr šećera i to dodati prethodnoj masi.Lagano promešati i ostaviti u frižideru dok se kore ne ohlade pa filovati.

Ta-da! 
Tortu ukrasti po želji. 


*Moram da se pohvalim da sam komplimente za ovu tortu dobila sa više strana i od različitih generacija. :)



0 Comments