Trke ubrzanja na 201m na Sajmu

Vikend iza nas su obeležile trke koje su se paralelno održavale na Ušću i Sajmu. Moj favorit, takmičar 26, trkao na Sajmu pa vam odande prenosim (foto) utiske.




Takmičari i njihovi članovi tima su imali obavezu da dođu između 08h i 09.30h što smo mi i učinili. Bunovni, posle malo sati spavanja, pronašli smo mesto, zalepili takmičarski broj i pokušali da se razbudimo na svežem jutarnjem vazduhu.


Posle verifikacije takmičarskih mesta, počeli smo da menjamo gume (dobro, ja i nisam prvog dana nešto specijalno radila, ali sam uspela da budem prvo žensko u prostoru za boksove, ali ne zadugo). Prednje gume sa prepoznatljivim plavim felnama za trke sa vrlo plitkim šarama su zamenile standardne sa zelenim felnama za gradsku vožnju. Polako je i enterijer automobila HONDA CIVIC bio u boksu, odnosno na betonu pored školjke.

Posle odmora, pauza i priprema usledili su treninzi. U subotu su organizovano imali dva treninga + kvalifikacije + takmičarski deo. Nedelja je imala jedan trening više. Iz moje perspektive, nedelja mi se činila organizovanijom.

Nivo buke je bio u subotu još nekako podnošljiv. Boksovi drifta su bili iza nas i stalno turiranje je bilo na granici izdržljivosti. Smrad guma koje su gorele od temperature pri turiranju u mestu i pri driftovanju se širio i bio neizbežan.
U nedelju smo se premestili preko puta, odnosno pored staze za trke. Taj nivo buke je bio nepodnošljiv. Kako smo bili tamo satima, morala sam pokrivati uši kada su određeni takmičari prilazili stazi.  Eto to je nekako jedino na šta bih mogla da se "požalim", ali neću. Atmosfera i automobili - sve je bilo sjajno. A kako sam ja još amater u svemu tome...

A evo i ostalih fotografija.

prvi trening

drugi trening

promoterke

druge promoterke

Čekanje kvalifikacija

Odmor i koncentracija pred trku

Najbrži auto na trci ubrzanja...

Apsolutni pobednik u kategoriji 7 jer nije imao konkurenciju

Najslikaniji automobil. Čini mi se pobednik u kategoriji 8

Kako je to izgledalo sa galerije - drift i trke ubrzanja jedni pored drugih

Trke praćene i od strane medija

Osvojeno II mesto u kategoriji 11 sa "motorom kosilice" kako kaže

I, II i III mesto u kategoriji 11

honda civic koja je osvojila II mesto

vozač, honda i član tima u boksu

Ja, ja, jaaaa nagrada i honda sa najpipanijom i nainteresantnijom haubom
Ova hauba je specijalno pravljena za trke ali zbog svog jedinstvenog izgleda plenila je ceo vikend.
Prilazi jedan lik haubi, pipa je, zagleda je, podiže pogled ka meni i kaže: Ekstra vam je ovaj dekupaž na haubi. Svi koji su se našli u našem boksu su se zacenili od smeha.

Život je lep!

0 Comments