Pileći fajitas all by me

Dok N radi punom parom na poslu, ja tražim posao i kuvam ručak. Šta spremiti danas? Hm... Nešto kuvano, valjalo bi. Poslednjih dana jedem dosta "nepreporučljive" (postoji li ova reč na ovaj način napisana?) hrane i naravno da sam izazvala svojim "hedonizmom" strahovitu trodnevnu migrenu koju ništa ne leči, već kao uragan - čekam da prođe.
Pade mi na pamet, dok smo šetali između rafova jedne prodavnice N i ja juče, da danas spremim jelo koje je on osmislio, odnosno kreativno izmenio originalni meksički pileći fajitas, za jedan od brojeva Anita Mei magazina.
I tako sam ustala, odradila pripremu, odradila druge poslove, otišla po blender (totalno nebitna informacija za vas koji ovo čitate), pa po paprike na pijacu i krenula u hrabri pohod. Eh, zašto hrabri, sada neko znatiželjan pita, i skreće sa teme. Pa zato što iako sam spremala ovo jelo oko četiri puta, uvek je neko bio u blizini spreman da uskoči, pa sam i pored toga izgorela luk!? Da, da.. umem ja to. Jednom sam čak izgorela i deo tiganja!

Sve u svemu, evo sličice kako je ispalo. Malo sam odstupila od recepta u magazinu jer sam fajitas umesto samo u tanjiru, servirala u meksičkoj tortilji, koju sam ovom prilikom premijerno uvila i oduševila se svojom neočekivanom spretnošću.

N se oduševio, mada nije na meni da to kažem... pssst, nemojte mu reći da sam vam rekla.



Ceo recept možete pročitati u Anita Mei magazinu.

Ahh... umalo da zaboravim. Pa spremila sam i desert! Dobro nisam ja, servirala sam kupovno. :)

0 Comments