Ples sa zmajevima na srpskom!



Važno obaveštenje ljubiteljima epske fantastike: IZAŠLA JE NOVA KNJIGA DŽORDŽA R. R. MARTINA „PLES SA ZMAJEVIMA“ u dva dela na srpskom jeziku!!!



Prolećna temperatura u Beogradu sa sunčevim zracima je mamila na šetnju i odmor. Sedela sam sa dragim ljudima na opuštajućem mestu kada nam je stigla bombastična vest. Laguna nas je iznenadila sa petim nastavkom fantastičnog serijala PESME LEDA I VATRE!  Iako su nam strpljive prodavačice (pohvaljujem ih ovom prilikom sve u Laguninoj knjižari kod Vuka) pričale da se nastavak očekuje tek početkom aprila, Laguna je razrešila naše muke isčekivanja ranije. 


Uzela sam iz tašne novčanik sa karticom kluba čitalaca i odjurila da ih kupim. Nisam išla tako brzo koliko sam htela jer sam bila u štiklama, ali isčekivanje i nestrpljenje mi je dalo dodatni elan. Zadihana sam uletela u Laguninu knjižaru i fiksirala pogled na prvom delu „Snovi i prah“ a potom nekoliko minuta i na drugom „Posle gozbe“. Prodavac me upitao: „Dobar dan. Mogu li Vam pomoći?“ „Znam tačno šta želim... da dođem do daha... kupujem ove dve, samo da odaberem treću.“ „Uredu, odneću Vam ih na kasu.“ I uzeo prve. „Joj, molim Vas, ako mogu najbolje, neotvarane. I pazite na njih. Vrlo je važno.“ Klimnuo je potvrdno ali verujem da je mislio da sam neki čudak. Pogledom sam ga pratila. Tek kada su knjige dotakle pult skrenula sam pogled ka policama da tražim treću. Odabir je bio lak jer uvek sa sobom imam spisak želja. 

Umesto 2580din iznenadio me račun od 1740din! Deo prvi košta 850din, drugi deo 990din i treća knjiga (koja trenutno nije bitna za priču) je 740din. Imam maksimalni članski popust 25% i još dodatnih 10% na tri knjige je znatno umanjilo moj račun. 

Iz radnje sam izašla srećna i osetila potrebu da vam svima javim radosnu vest! Verujem da još mnogo ljudi ne zna za ovo prijatno iznenađenje od Lagune.

*

Za one koji ne znaju ništa o autoru, upućujem ih ovde.

Za one koji još nisu počeli sa čitanjem ovog fantastičnog serijala i dvoume se oko njega, savetujem da pogledaju seriju "Game of Thrones" (Igra prestola). Prva sezona se završila prošle godine i napravila je veliki uspeh, a drugu očekujemo s nestrpljenjem uskoro. Ako vam se svidi, uvek možete da kupite sve knjige koje su do sada izdate. 

Samo jedno upozorenje za ovog autora: Nastavci njegovih knjiga se čekaju godinama... Konkretno ovaj nastavak čekano je da se napiše, izda, odkupi i prevede na naš jezik oko šest godina! Ali vredi...

0 Comments