Oušnovih 8 / Ocean's 8

Pre neki dan sam otišla u bioskop da odgledam ženski tim Oušn.


Volim Ocean's 11, 12, 13 i morala sam da vidim da li ženska ekipa može da parira šantastičnim momcima. Naravno, mišljenja su individualna stvar i iz mog ugla.. i ne može. Sjajna Sandra Bulok očekivano odlično zamenjuje Klunija, mada joj fali malo nonšalantnosti što samo Kluni može. Kejt Blanšet se oooodlično snašla u zameni Breda Pita. Žena je "pokidala" ulogu! Ovo će primetiti samo ljubitelji filmova sa muškom ekipom.



U daljem razvoju filma priključuju se velika imena poput: Rijana, En Hatavej, Helena Bonam Karter, Mindi Kaling, Sara Polson, Awkwafina (ne znam ko je ni kako bih je prevela) i Ričard Armitaž.
U jednoj sceni se čak od muške garde pojavljuje Ruben.
Helenu možda znate iz filma Alisa u zemlji čuda kao crvenu kraljicu. I tamo je igrala sa En Hatavej. Odličan tandem.



Sandra je sestra Klunijeva i ima isti dar za planiranje pljački. Po izlasku iz zatvora gde ju je smestio dečko, kreće u organizovanje najveće pljačke dijamanata. Okuplja ekipu i prolazi kroz sve kako bi i njen brat to odradio. Sve se dešava na MET GALA večeri, gde je sve napravljeno baš realno pokazujući nam vrlo poznate ličnosti na prijemu. Čak su i Kardašijanove bile... Zapravo Kim i njene polusestre Kajli i Kendal. Bila je i Venus Vilijams, a upetljan je i sam Vog u sve.. Čak su napravili kao da je snimano u njihovim prostorijama.



Odlična je režija, produkcija, scenografija, kamera... sve. Falilo je možda samo malo više povezanosti među članicama Ocean 8. Nekako je usiljeno poput svih filmova gde prvo uzmete najpoznatije glumce pa pišete scenario. Poenta filma je u okupljanju poznatih žena, bar sam ja tako osećala dok sam gledala. Ako se ne slažete, komentari su ispod. Volela bih da čujem druga mišljenja.

Trejler preveden možete pogledati na linku Ušće Cineplexa:
https://www.cineplexx.rs/movie/ousnovih-8/?jwsource=cl

Link ka IMDB:
https://www.imdb.com/title/tt5164214/?ref_=ttfc_fc_tt

Svakako moja preporuka!

0 Comments